در اینجا می خواهیم به ذکر نکات مهمی بپردازیم که یم تواند در نهایت رعایت انها به شما کمک فراوانی نماید تا عکس هایتان زیباتر و جذاب تر شوند.
۱-بهترین زمان برای عکاسی بارداری به نظر در هفت ماهگی می باشد.چرا نمی گوییم دوران هشت و یا نه ماهگی ؟ چون ممکن است در اواخر دوران بارداری خود در ماه هشتم و یا نهم مادر دچار احساس خستگی شدید نماید و به نظر میرسد زیاد این زمان مناسب انجام عکاسی نخواهد بود.در ضمن به دلیل اینکه ممکن است حجم شکم مادر در این زمان به حداکثر نهایی خود رسیده باشد و همین امر موجب کاهش اعتماد به نفس مادر شده و این رد کیفیت نهایی عکس ها نیز تاثیر گذار می باشد.
۲-مادر در اینجا به عنوان مخاط اصلی باید به مانند گذشته بتواند آرایش خود را حفظ نماید و اصلا توجهی به میزان بر امدگی شکم خود نداشته باشد.شما برای انجام آرایش خود می توانید از یم نفر د راین زمینه نیز کمک بخواهید.
۳-ما در آتلیه عکاسی کودک نیل استودیو سعی خواهیم کرد در تمامی لحظات در کنار مادر باشیم با بالابردن حس اعتماد به نفس او کمک کنیم تا در نهایت عکس ها با کیفیت بالتری گرفته شوند.
۴-به نظر میرسد طبق تجربه بهترین زاویه ای که می توان جهت عکس برداری در دوران بارداری مادر انتخاب نمود زاویه بالایی است.
۵-دقت داشته باشدی اگر مادر از شما تقاضای عکس برداری به صورت سیاه و سفید دارد شما از ابتدا عکس های خود را به صورت رنگی بگیرید زیرا بعدا امکان تبدیل عکس های رنگی به سیاه و سفید به راحتی وجود خواهد داشت.

10-مدل-فیگور-و-ژست-عکس-دوران-بارداری-دونفره-با-همسر-2